Πρωτομαγιά με Amazing Spider-Man 2



  Νέα εβδομάδα ξεκινά αύριο και την Πέμπτη είναι η Πρωτομαγιά. Μαζί με αυτή έρχεται και η νέα ταινία με τον άνθρωπο- αράχνη, το γνωστό μας Spiderman.
Aκόμα δεν έχω καταλάβει γιατί ο Andrew Garfield κατέχει τον πρωταγωνιστικό ρόλο, κυρίως ποιος του τον έδωσε; Θα ήθελα πολύ να του μιλήσω... Φυσικά αυτή είναι απλά η δική μου, υποκειμενική άποψη, γνωρίζω πολύ κόσμο που διαφωνεί και καλά κάνει, ο καθένας έχει την γνώμη του.
  Θα με ρωτήσεις τώρα βέβαια, εσύ που παραπονιέσαι για τον ηθοποιό δε θα πας να δεις την ταινία; Εντάξει, το ομολογώ, θα πάω γιατί είμαι φαν του συγκεκριμένου ήρωα εδώ και χρόνια αλλά έχω ενστάσεις σχετικά με τους ηθοποιούς που επιλέγουν για το ρόλο.
  Μαζί με τον Andrew θα δούμε στους πρωταγωνιστικούς ρόλους τους Emma StoneJamie Foxx και Dane DeHaan
  Θα επανέλθω με άλλο άρθρο, όποιος δει την ταινία πριν από εμένα μπορεί να γράψει την άποψη του παρακάτω, τα σχόλια είναι πάντα ευπρόσδεκτα.

Trailer με ελληνικούς υπότιτλους.

3 σχόλια :

  1. Κατά την ταπεινή μου άποψη, η προηγούμενη τριλογία Spiderman είχε σαφώς πιο ταιριαστούς ηθοποιούς στους ρόλους του Πίτερ, της κοπέλας του και του Χάρι Όσμπορν. Η πιο αταίριαστη είναι η Emma Stone.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δε νομίζω ότι η Εμα έχει και πολύ σπουδαίο ρόλο γενικά... Ας δούμε κ ετούτη την ταινία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή