SHERLOCK... γιατί να ασχοληθεί κάποιος...

  Ήταν δύο χρόνια πριν όταν ένας φίλος μου που έμενε στο Λονδίνο, μου ανέφερε μια σειρά που λεγόταν Sherlock...
Προσωπικά, για να είμαι ειλικρινής, αποφεύγω να παρακολουθώ σειρές γιατί κάποια στιγμή κουράζομαι και τις αφήνω στη μέση... "Είναι 3 επεισόδια η σεζόν..." μου λέει... "...σαν ταινιούλες, θα σου αρέσει!"
Παρέμεινε η αρνητικότητα, ιστορίες με το Sherlock Holmes έχουμε ξαναδεί, έχω διαβάσει τα βιβλία του Sir Arthur Conan Doyle εδώ και κάποια χρόνια, έχουν γίνει και ταινίες, τι άλλο να δούμε πια.... Κάπως έτσι σκεφτόμουν...
Ώσπου κάποια στιγμή πέφτει στα χέρια μου ένα bluray, Sherlock season 1 έγραφε.... Άντε να το δω τι είναι...
Στα πρώτα δέκα λεπτά με κέρδισε για να μην τα πολυλογώ και μετά έψαχνα μανιωδώς και για τη δεύτερη σεζόν...!!! Μετά από δύο χρόνια αναμονή είδαμε και την τρίτη τον προηγούμενο μήνα...!!!
Έτσι ενώ το blog έχει σα θέμα κυρίως τις ταινίες δεν μπόρεσα να αντισταθώ και να μη γράψω δύο λόγια για τον αγαπημένο μου πλέον Sherlock...
Ναι λοιπόν, ο Sherlock Holmes δεν είναι ένας νέος χαρακτήρας, αλλά είναι εντυπωσιακό το πώς έχει μεταφερθεί στη σημερινή εποχή ο ήρωας, τα σενάρια είναι εξαιρετικά, απρόσμενες οι ανατροπές και δεν χορταίνεις να παρακολουθείς...!!!
Επίσης και οι ηθοποιοί μου έκαναν εντύπωση... ο Benedict Cumberbatch ως Sherlock και ο Martin Freeman ως Dr. Watson (παρεμπιπόντως τον είδα και στο Hobbit - αλλο θέμα και αυτό- και έχω την αίσθηση ότι έπαιζε ακριβώς με τον ίδιο τρόπο...!!!).

Θα πρότεινα να ρίξεις μια ματιά και εδώ: 


και να μου πεις αν κόλλησες ή όχι με τη σειρά...!!!






Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου